La prima vedere, răspunsul nu este atât de alb sau negru. De-a lungul anilor, atât Mercedes, cât și BMW au apelat la diferite baze de fani și și-au construit un public cu adevărat înfocat. În funcție de persoană cu care se vorbește, vor fi primite răspunsuri diferite.
Modele de BMW vs modele de Mercedes
BMW și Mercedes sunt unii dintre cei mai mari producători de automobile din lume. Ambele produc o gama largă de automobile care sunt dezvoltate pentru a satisface un număr extrem de variat de consumatori. De fapt, ar putea fi corect să se spună că nu există piață pe care ambii producători auto să nu fi accesat-o.
De fapt, până în prezent, atât BMW, cât și Mercedes au intrat în anumite segmente de piață de nișă. Cel mai notabil în ultima vreme este aventurarea lor în lumea electrificării. Ambele mărci au introdus o mulțime de modele hibride și full EV. BMW și Mercedes-Benz au lansat deja variante hibride ale bestseller-urilor lor cu mult timp în urmă. Acest lucru dovedește că ambele mărci progresează de bunăvoie pentru inevitabilă era EV.
Fiabilitatea
Adevărul cinstit este că, dacă se decide cumpărarea unui Mercedes-Benz sau a unui BMW, omul trebuie să se aștepte să poată facă față costurilor ridicate de întreținere și să solicite ocazional serviciile unui atelier. Vor există lucrări care pot fi efectuate doar de specialiști, iar aceștia cer mai mult pentru muncă lor.
O conjunctură rezonabilă poate fi înțeleasă aici. Dacă un om se află în căutarea fiabilității, atunci trebuie să caute în altă parte. Ambii producători se lupta pentru a obține un scor favorabil în majoritatea sondajelor de fiabilitate a mărcilor. Chiar și cel mai fiabil BMW nu se poate descurcă prea bine. Același lucru este valabil și pentru cele mai fiabile modele Mercedes, care încă nu se ridică la nivelul celorlalte mărci.
Design și calitate
În ceea ce privește filozofia de design, ambele mărci adera la propriul ethos. Fără îndoială, estetică generală a evoluat de-a lungul anilor, chiar și astăzi putând fi observată aplicarea în forme moderne.
Când vine vorba de BMW, s-a asistat la modificarea designului de la originalul și eternul „Sharknose” la actuală „kidney grille”. Această reprezintă ideea BMW de dinamism și mișcare constanța. Poziționarea este modificată subtil în funcție de diferitele modele. Când vine vorba de Mercedes-Benz, motto-ul este un design zvelt, dar impunător. Mercedes-Benz își numește limbajul de design „Sensual Purity” și denotă modul sau de abordare a luxului modern, ceea ce înseamnă, în esența, mai puține pliuri, muchii ascuțite și linii abrupte, toate în căutarea unei elegante veritabile.